№ п/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відпові- дальний | Примітка |
1. | Дитячий фітнес в дошкільному закладі, різні напрями та вектори оздоровчої роботи ( практичне заняття ) |
Вересень | Інструктор з фізичного виховання Федина М.З.
|
|
2. | Нетрадиційний метод оздоровлення дошкільників – хатха – йога ( теоретико -практичне заняття) |
Жовтень | Вихователь Сагайдак О.М. |
|
3. | Зумба – танцювальна фітнес – програма для дошкільників. Хіп – хоп- сучасний танцювальний напрямок. Вивчаємо рухи та вправи (практичне заняття) |
Листопад | Музичний керівник Мединська Л.Б., Гуральна С.С. |
|
4. | Аеробіка та шейпінг (практичне заняття)
| Грудень | Вихователі середньої групи №2 |
|
5. | Роуп – скіпінг – новий вид рухової активності – спортивного та оздоровчого характеру (практичне заняття) | Січень | Вихователі старшої групи |
|
6. | Використання тер аеробіки – нового виду фізичних тренувань. Вправи із слайд аеробіки (практичне заняття) | Лютий | Інструктор з фізичного виховання Федина М.З.
|
|
7. | Степ аеробіка. Базові кроки оволодіння програмою (практичне заняття) |
Березень | Вихователі середньої групи №1 |
|
8. | Звіробіка – цікава гімнастика з дітьми раннього віку (практичне заняття) |
Квітень | Вихователі першої молодшої групи |
|
9. | Казкотерапія, сміхотерапія і арт-терапія у роботі з дітьми дошкільного віку (практичне заняття) | Травень | Вихователі молодшої групи №1 |
|